Regulamin

Neonvision – nie oferuje zwrotów pieniędzy, ponieważ każdy Neon jest tworzony specjalnie dla Ciebie, z myślą o twoich dostosowaniach. Jeśli neon zostanie uszkodzony, skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sytuacją tak szybko, jak to możliwe, aby zapewnić, że będziesz zadowolony z zakupu.

W mało prawdopodobnym przypadku, gdyby Twój neon rzeczywiście został uszkodzony, będziemy potrzebować dowodu zakupu, numeru zamówienia, a także zdjęć i filmów przedstawiających miejsca uszkodzenia lub wady. Następnie nasz zespół obsługi klienta oceni każdy problem indywidualnie i upewni się, że otrzymasz swój neon bez uszkodzeń.

Aby rozpocząć roszczenie, możesz skontaktować się z nami pod adresem Support@zanvis.com. Upewnij się, że w tytule wiadomości e-mail znajduje się numer zamówienia. Jeśli Twoja reklamacja zostanie zaakceptowana, wyślemy Ci instrukcje i harmonogram otrzymania nieuszkodzonego przedmiotu. Przedmioty odesłane do nas bez wcześniejszej prośby o zwrot nie zostaną przyjęte.

Zawsze możesz skontaktować się z nami w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotu, pisząc na adres sklep@neonvision.pl .

Uszkodzenia i problemy 

Sprawdź swoje zamówienie natychmiast po otrzymaniu i  skontaktuj się z nami, jeśli przedmiot jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymałeś niewłaściwy przedmiot, abyśmy mogli ocenić problem i naprawić go. Po otrzymaniu twojego niestandardowego neonu dajemy 7-dniowy okres na złożenie wszelkich roszczeń dotyczących uszkodzeń, wad lub błędów z naszej strony.

12 miesięczna gwarancja

Oferujemy jednak 12 miesięczną gwarancję na wszystkie nasze produkty od dnia zakupu. W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem klient proszony jest o przesłanie nam wiadomości e-mail zawierającej szczegółowe informacje na temat uszkodzeń wraz ze zdjęciem lub filmem na adres sklep@neonvision.pl . Na tej podstawie ocenimy powagę problemu i to, czy można go naprawić za pomocą części zamiennej, czy też należy go całkowicie wymienić. Należy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje przypadków, w których produkt zostanie uszkodzony na skutek czynników zewnętrznych powodujących uszkodzenie/pęknięcie.

  • 12 miesięcy gwarancji na neon 
  • 3 miesiące gwarancji na akcesoria (pilot, ściemniacz, zasilacz)
  • Gwarancja nie dotyczy śrub dystansowych

O kosztach wysyłki w ramach gwarancji: kupujący jest odpowiedzialny za koszty wysyłki, w obie strony 2 razy:

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu powiadomimy Cię, a także poinformujemy Cię, czy wymiana została zatwierdzona, czy nie. Po zatwierdzeniu zostaniesz automatycznie wprowadzony do naszego systemu w celu uzyskania nowego, identycznego znaku (ten sam wzór, ten sam rozmiar, ten sam kolor, ten sam akrylowy podkład itp.), który zostanie wyprodukowany i wysłany pod ten sam adres. Pamiętaj, że naprawa twojego neonu i dostarczenie go do Ciebie może zająć nam trochę czasu.

W ramach reklamacji nie obejmujemy uszkodzeń minimalnych typu: 

  • Małe rysy
  • ubrudzony neon – ( niezauważone ślady palców )

Wada nazywana jako : Widoczne zabrudzenie na neonie ,jest możliwa lecz nie jest ona brane pod uwagę  przy wyłączonym podświetleniu całości ,ponieważ neon stworzony jest aby świecił wiec również minimalne zabrudzenie nie waliduje przy włączonym neonie oraz nie rzuca się w oczy, co nie wpływa na wygląd oraz nie jest wadą ( Jeśli jest nie widoczne z odległości 5 metrów od neonu – nie jest to brane jako wada ).